Söndagen den 7 juni hade Avesta Shotokan Karateklubb en egen liten klubbtävling med Kata, Kumite och Lag kata.
Alla, från Tigerbarn till vuxengrupp, var med och hade kul tillsammans.
Jättebra jobbat av alla. Det krävs mycket bara för att kliva upp framför domare och publik. Alla som var med ska vara väldigt stolta!
Terminens sista träningar genomfördes nu under veckan, så nu håller vi tummarna att vädret blir bra på vår avslutning på söndag.
Söndag 14 juni kl 14:00 vid Lillsjön.
OBS! Håll koll på Facebook/Mejl/Hemsida, då det finns risk att vädret inte är på vår sida.